Program inovačného vzdelávania je určený pre pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov v príslušných podkategóriach, ktorí sa zaoberajú edukáciou detí a žiakov z MRK. Koncepcia vyučovania mastery learning patrí medzi moderné koncepcie edukačného procesu. Vychádza z dvoch základných predpokladov:
l. zvládnutie, osvojenie si súboru poznatkov či schopností, ktoré je teoreticky možné u všetkých detí a žiakov, ak zohľadňujeme ich individualizované potreby.
2. dieťa a žiak má vhodne vytvorené podmienky a optimálne prispôsobený spôsob edukácie a čas vyučovania, zvládne predpísané učivo.
Program vzdelávania je zameraný na aplikáciu postupov personalizovaného vyučovania do vyučovacieho procesu. Učiteľ sa naučí plánovať vyučovacie jednotky a úlohy pre žiakov podľa princípov personalizovaného prístupu, uplatniť metódy a techniky personalizovaného vyučovania vo výchovno-vzdelávacom procese, poskytovať spätnú väzbu žiakom a reflektovať vlastné pedagogické pôsobenie.
Program vzdelávania je zameraný na podporu pedagogických zamestnancov pri implementácii zmien vo vzdelávacích oblastiach Človek a príroda, Človek a svet práce v súlade so Štátnym vzdelávacím programom pre základné vzdelávanie.
Kľúčovým prvkom programu je oboznámenie sa so zmenami vo vzdelávacích oblastiach Človek a príroda, Človek a svet práce, spôsobom štrukturácie a gradácie vzdelávacieho obsahu v komponentoch 1. a 2. vzdelávacieho cyklu. Súčasťou programu je zoznámenie sa s aktuálnymi poznatkami a odporúčaniami z oblasti neuropedagogiky a neurodidaktiky. Program prezentuje postupy a stratégie vzdelávania s princípmi aktivizácie žiakov počas vyučovacieho procesu, spôsoby a formy hodnotenia s možnosťou ich aplikácie, ako aj vhodné využitie digitálnych technológií.
Program inovačného vzdelávania sa bude realizovať kombinovanou formou (1 stretnutie 6 hod. prezenčne, 5 stretnutí po 6 hod. online + 14 hod. dištančne). Rozvrh stretnutí vám bude zaslaný na emailovú adresu po naplnení skupiny).
Program vzdelávania je zameraný na podporu pedagogických zamestnancov pri implementácii zmien vo vzdelávacích oblastiach Človek a príroda, Človek a svet práce v súlade so Štátnym vzdelávacím programom pre základné vzdelávanie.
Kľúčovým prvkom programu je oboznámenie sa so zmenami vo vzdelávacích oblastiach Človek a príroda, Človek a svet práce, spôsobom štrukturácie a gradácie vzdelávacieho obsahu v komponentoch 1. a 2. vzdelávacieho cyklu. Súčasťou programu je zoznámenie sa s aktuálnymi poznatkami a odporúčaniami z oblasti neuropedagogiky a neurodidaktiky. Program prezentuje postupy a stratégie vzdelávania s princípmi aktivizácie žiakov počas vyučovacieho procesu, spôsoby a formy hodnotenia s možnosťou ich aplikácie, ako aj vhodné využitie digitálnych technológií.
Záverečná komisia ukončeniea PIV z POO Tvorba komplexných úloh pre žiakov.