2.3 Vzájomná komunikácia účastníkov
2.4 Vytváranie vzdelávacích aktivít vhodných na vzájomné hodnotenie sa účastníkov
2.5 Zdieľanie dát účastníkov1.1 Úvod do vzdelávacieho programu (obsah a ciele, skúsenosti a očakávania účastníkov, pravidlá práce a komunikácie)
1.2 Štruktúra kurzu MOOC vo VLE Moodle (učebné zdroje, aktivity, súvislosti učebných materiálov, hodnotenie, spätná väzba, kompetencie)
Obrázok zdroj: dreamstime.com
3.1 Prezentácie výstupov z dištančnej úlohy 2 - online - 2h
3.2 Vkladanie kompetencií a ich evidencia (vloženie do kurzu, príprava importu nových kompetencií) - 2h
3.3 Nastavenie pravidiel pre úspešné absolvovanie a ukončenie kurzu a metakurzov - 1h
3.4 Spätná väzba účastníkov MOOC vo VLE Moodle - 1h
2.7 Vytváranie vzdelávacích aktivít pre precvičovanie získaných kompetencií, vedomostí, zručností a ich overovanie s automatizovaným vyhodnotením.
2.8 Nastavenie vzťahov postupnosti zdrojov a aktivít (žiacke a automatizované riadenie)
2.9 Vytváranie interaktívnych učebných zdrojov vo VLE Moodle (interaktívna kniha, interaktívne video ..)
1.3 Vytváranie učebných zdrojov vo VLE Moodle (formy:
web stránka, e-kniha, vložené súbory...)
1.4. Nastavenie vzťahov postupnosti učebných zdrojov (riadenie účastníkom kurzu)